Od jakiegoś czasu planuję zorganizować konferencję dla klientów, tych obecnych, ale też potencjalnych, zainteresowanych naszymi usługami osób. Zastanawiam się tylko jak utrzymać w ryzach takie przedsięwzięcie. Klienci zazwyczaj mają dużo pytań, więc nie wiem, czy poradzimy sobie z odpowiedzią na każde. Co o tym myślcie?
zuza Changed status to publish 13 grudnia, 2022
To dość częste obawy. Możecie zrobić sesję pytań i odpowiedzi, będzie wtedy najłatwiej, bo pozostali będą słyszeli, więc nie będziecie musieli odpowiadać na te same pytania kilka razy.
zuza Changed status to publish 13 grudnia, 2022
Moim zdaniem najlepszą opcją są hostessy na eventy. Będą one rozmawiały z klientami, przybliżą harmonogram, wskażą miejsce, odpowiedzą na podstawowe pytania, lub skierują, do kogoś, kto będzie mógł pomóc.
zuza Changed status to publish 13 grudnia, 2022